vko 36 | Tiistai 7.9.2010.

Painoaan vähintään 10kg pudottavat ryhmittyy tänne!

Etsi muita samanhenkisiä ihmisiä lähialueelta, joiden kanssa tavata netissä ja/tai netin ulkopuolella.

Re: Painoaan vähintään 10kg pudottavat ryhmittyy tänne!

ViestiKirjoittaja jullenmamma » Ma Maalis 15, 2010 19:59

Mikä näissä maanantaissa on ku ei puntarilla muista käydä??

Mie siis olen karpannu ja istunu sohvalla...Nyt on tosin tullu herkuteltua enemmän ku tähän asti, että suoraansanoen pelottaa :?
Nykyisin Jullen (t 1/05) ja Hansun (p 9/08) mamma
jullenmamma
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja jadore » Ma Maalis 15, 2010 20:03

Mäki kävin just tunnin lenkillä :) Pitäis vähän useammin vaan saada tää takapuoli ylös tästä sohvalta.
Äiti -87 & isi -87
Pikkuneiti 9/07 & Pikkuprinssi 7/09
jadore
Taapero
Taapero

ViestiKirjoittaja aurinkoinen81 » Ti Maalis 16, 2010 08:42

Huomenta kaikille!

Mulla oli eilisestä aamusta laskenut paino -500g :o Eilen illasta kyätiin lasten kans lenkillä ja tänään aattelin yrittää jopa tehdä lihasjumppaa :)
Illasta olis vielä hierojakin, saas nähdä miten väsynyt on sit illasta.
Ansku-81, Henkka-78
Astmaatikko, Eveliina 1.9.04
Ruoka-aine allergikko (moniallerginen) Elias 13.7.07
sekä Saksanpaimenkoiruus
aurinkoinen81
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja jullenmamma » Ti Maalis 16, 2010 09:23

jullenmamma kirjoitti:Mikä näissä maanantaissa on ku ei puntarilla muista käydä??

Mie siis olen karpannu ja istunu sohvalla...Nyt on tosin tullu herkuteltua enemmän ku tähän asti, että suoraansanoen pelottaa :?

7vkoa 6,5kg.

Ihan ok, ku ei ole liikkunu yhtään ja syönyt salaatti majoneesilla ja pekonia :lol:
jullenmamma
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja topsukka » Ti Maalis 16, 2010 16:07

^Tosi hienoa!

Minä unohdin taas puntaroida. Vaikka tuskin on pudonnut grammaakaan. Vauskilla on tosi herkkä vatsa ja olen oikein urakalla saanut karsia omaa ruokavaliotani sen vuoksi. Vähän vaikeaa samaan aikaan vielä tarkkailla ruokavaliota painonpudotuksen kannalta :? Mutta yritellään. Julliksen hyvien tulosten innostamana täytyy itsekin tsempata :)
Kestopeppuneitien 02/08 ja 01/10 äiti.
topsukka
Oppipoika
Oppipoika

ViestiKirjoittaja aurinkoinen81 » Ti Maalis 16, 2010 18:41

jullenmamma: pitäisköhän munkin kokeilla tuota rasvan lisäämistä :lol: se tuntuu sulla kyl toimivan!

Mä haluisin saada 10kg painosta mahdollisimman äkkiä, mut tiedän et mitä nopeemmin lähtee sitä nopeammin palaa. Eikä sekään kamalasti innosta. Pitäis ostaa kevättä varten uusi lenkkipuku, jotta ei tarttis toppahousuilla lenkkeillä. Mitkään nätit vaan ei mahdu kaupassa päälle :cry:
Ansku-81, Henkka-78
sekä Saksanpaimenkoiruus
aurinkoinen81
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja jullenmamma » Ti Maalis 16, 2010 19:11

^rasvan lisäys on numero kaksi. Ekaksi pitää jättää ne hiilarit pois. Elikkä ei pastaa, viljoja, jauhoja, perunaa, leipää jne. Kuullostaa vaikeelta, mutta ei ole sitä. Lähinnä asennekysymys. JHa kyse on lopunelämän elämäntapa muutoksista, ei ihme dietistä :).

Epäilin kovasti alkuun ittekkin, kun olen tottunut aina kevyesti syömään ja pieniä annoksia, että ei millään voi toimia. Muttaku kaikki muu oli jo kokeiltu niin miksei sitten tätäkin voisi :lol:

Kärsimättömyys on munkin pahe. Ei riittäis kilo ja viikko- tahti, ja pudotettavaa on paljon.

Ihan hyvä alku olis jos sais kaupasta/kirpparilta vaatetta ittelleen :oops:
jullenmamma
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja aurinkoinen81 » Ke Maalis 17, 2010 08:44

jullenmamma vielä haluisin kysyy tätä :oops: syötkö sä ollenkaan karkkia, sipisiä tai leivonnaisia? Mun herkkuja kun on esim. tuoreet korvapuustit het uunista tulon jälkeen :drool: ja nehän just leivotaan vehnäjauhoon :cry:

Toinen mikä on niin välistä tekee ihan älyttömästi mieli karkkia ja sit sitä tuleekin syötyä. :(
Sääli kun täältä päin ei ole laihduttajaa et vois yhdessä käydä lenkkeilemässä. Mun kun ei niin tule yksin missään käytyä :headbang: aina pitäis olla joku muu mukana et "viitsis".

Tänään aamulla kävin puntarissa eilisestä taas 500g lähtenyt, mut manaantaina se todellisuus selvii.. Siinä se ongelma piileekin, viikonlopun syömiset näkyy aina painos. :(
aattelinkin vaihtaa puntari päivän tiistaille, mut vasta sit kun 20kg on lähtenyt joten siihen voi vielä hetki mennä :lol:
Ansku-81, Henkka-78
sekä Saksanpaimenkoiruus
aurinkoinen81
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja jullenmamma » Ke Maalis 17, 2010 09:02

^mun herkut on tumma suklaa ja pähkinät. Lauantaisin on Hiilaripäivä, jolloin tehdään jotain herkumpaa ruokaa ja sitten katotaan leffaa ja syödään herkkuja.

Karppauksessa on se hyvä puoli että noi mieliteot loppuu viikossa. Kehoitan siis kokeilemaan!! Sopii ittensä kanssa vaikka että kuukauden kokeilee?! On jo sellanen aika että himot katoaa ja tulokset näkyy. Mulla tippu ekan 2vkon aikana 3,5kg.

Vois perustaa oman Karppaus-ryhmän tänne :)
jullenmamma
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja aurinkoinen81 » Ke Maalis 17, 2010 09:09

mä tarttisin tuohon karppauksen aloittamiseen kyl ihan jonkun tee näin ja näin neuvojan :oops: kyl mä sen älyyn et mitä saa syödä ja mitä ei.. mut mä en osaa tunkee sitä rasvaa jokapaikkaan ja toinen mikä on niin mä en muistais :oops:
samoin mulla ei ole mitään näkemystä miten niitä syödään (määrät).
Tavallisessa dietissä mun ruoka koostuu puolet kasviksia/salaattia ja sit puolet kaikkee muuta :lol: esim. leipä, peruna ja kastiketta tai sit keittoja ja leipää :lol: Helppoa siis.. mut painon tippumisen kannalta hidasta.

Samoin oon miettinyt et pysyykö tuolla karppauksel paino pois vai käykö niin et jos myöhemmin alkaa syödä "normaalisti" paino nousee tosi nopsaan?
Ja miten paljon sit oikeesti paino saa laskee esim. viikkoa kohti?
Ansku-81, Henkka-78
sekä Saksanpaimenkoiruus
aurinkoinen81
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja jullenmamma » Ke Maalis 17, 2010 11:13

^karppaus on elämäntavan muutos, elikkä kyllähän sitä lihoo takasin jos alkaa taas syömään väärin eli niinku tähän asti.

Netti on täynä kaikenmaailman sivuja ja kirjastosta löytyy kirjoja. Yksi kirja kannattaa lukaista läpi.

Eikä oikeesti ole vaikeaa! Kun sisäistää sen mitä ei saa syödä, niin kaikkea muuta voi lautaselle ottaa reippaasti. Ite lastaan lautaselle salaattia puolet, kasviksia neljänneksen, lihaa/kalaa sen vimosen. Salaatille salaattisoosia taikka majoneesia. Juomaksi vettä.

Hankalinta on ehkä sen "aivopesun" purku johon on tottunut. Syö vähärasvaista ja vähän. Eikä mitä, kevyt tuotteet jääpi kauppaan, voita ja kermaa joka paikkaan jne :lol: :lol: Hankalahkoa on myös tehdä koko perheelle ruokaa kun mies laihduttaa vähärasvaisesti ja kakarat on kasvavia, h*lvetin nirsoja ruippanoita...

Painonpudotus tahti on ihan itse määriteltävissä. Mitä hitaammin jne-sääntö pätee aina. Niin tässäkin.

Yleisellä puolella on "Karppaus for Dummies-ketju" kurkkaappa sinne :)
jullenmamma
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja aurinkoinen81 » To Maalis 18, 2010 14:56

Tänään stepatessa huomasin et mun stepperin mittari toimii pitkästä aikaa :lol: no tulipahan sit heiluttuakin siinä 50minsaa, ja mittarista sai oikeen kelloa katsoa :)

Tänään laitoin tilaukseen lehden [size=85](kotilääkäri), [/size]minkä mukana tulee tilaaja lahjana piikkimatto.. saas nähdä onko minkälainen/kestääkö. On siinä mainittu kuuitenkin hinta arvo 39.90e, joten ei pitäis olla ihan pilipali vehje (joistain kaupoista kun saa sitä alle 12e)

Huomenna on lounaaksi lasagnea kun lupasin tehdä neidin lempiruokaa (tänään onkin siitä syystä ollut ihan vaan keittopäivä) :lol: täytyy yrittää muistaa ettei lisää pidä ottaa, ja teen sen lasagnen lisäksi tuoresalaatin, joten sitä iso keko vaan lautaselle :drool:
Ansku-81, Henkka-78
sekä Saksanpaimenkoiruus
aurinkoinen81
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja blackpanther » Pe Maalis 19, 2010 06:41

Mies laihtuu ja jokainen kilo, mikä siitä lähtee tulee muhun :roll:
KuvaKuva
KuvaKuva
ja näitten tenavien vanhempina toimii äiskä -82 ja iskä -74.
Käyttäjän avatar
blackpanther
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

ViestiKirjoittaja ponsa » Pe Maalis 19, 2010 07:51

Kokonaispudotus -9kg eli kohta kymppi täynnä (toivottavasti) :mrgreen: Sitte kesään mennessä viel toiset 10-15kg. Vielä olis meinaan n.20kg siihen maagiseen ennen raskautta painoon.
Tatunaattorin 041108 äiti ♥
Käyttäjän avatar
ponsa
Oppipoika
Oppipoika

ViestiKirjoittaja jullenmamma » Pe Maalis 19, 2010 08:45

blackpanther kirjoitti:Mies laihtuu ja jokainen kilo, mikä siitä lähtee tulee muhun :roll:

Meiläl tää toimi ennen niin että mies söi, minä kärvistelin...Läskit tuli kyllä mulle aina söi tai ei :(
jullenmamma
Kaikennähnyt
Kaikennähnyt

EdellinenSeuraava

Paluu Etsitään ystävää